FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
!!!!!!!!!!!!!!Regulamin!!!!!!!!!!!!
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum .::MULTIPLAYERS::.. Strona Główna » Regulamin » !!!!!!!!!!!!!!Regulamin!!!!!!!!!!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
burdel2004
Szef wszystkich szefów
Szef wszystkich szefów



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10


 Post Wysłany: Sob 5:19, 28 Sty 2006    Temat postu: !!!!!!!!!!!!!!Regulamin!!!!!!!!!!!!

a) Celem niniejszego regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum, ani tym bardziej ograniczanie dostępu do niego komukolwiek. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać narzędzie jakim jest forum w sposób optymalny.
b) Regulamin ten nie jest wyłącznie wymysłem administratora, lecz wynikiem wspólnej pracy i kumulacją doświadczeń moderatorów, oraz zwykłych użytkowników forum.
c) Każdy ma prawo do wyrażenia opinii na temat niniejszego regulaminu, oraz do zaproponowania usunięcia lub dodania dowolnego paragrafu. Można to zrobić publicznie na forum Sugestie i opinie o forum i serwisie w odpowiednim temacie, lub przesłać prywatną wiadomość do administratora za pomocą mechanizmów wbudowanych w forum lub na konto email.
d)Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana to przestrzegania niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem w sytuacji jego łamania.
e)Regulamin zaczyna obowiązywać w momencie jego opublikowania, a wszelkie ewentualne zmiany w nim zachodzące mają skutek natychmiastowy.
f)Zapoznać się z regulaminem można (i należy) przy rejestracji na forum. Należy pamiętać, że dokonując rejestracji automatycznie zgadzamy się na przestrzeganie niniejszego regulaminu. Jest on też dostępny pod linkiem na stronie głównej forum.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
burdel2004
Szef wszystkich szefów
Szef wszystkich szefów



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10


 Post Wysłany: Sob 5:30, 28 Sty 2006    Temat postu:

Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat z naciskiem na gry komputerowe i osprzet PC. Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na forum, niezbędne jest przestrzeganie poniższego regulaminu:


1.Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").

2.Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani na aukcji internetowej), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.

3.Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.

4.Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".

5.Nie obrażamy innych forumowiczów.

6.Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.

7.Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku, a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.

8.Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").

9.Dział Śmietnik przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.

10.Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Śmietnik, będą przenoszone do Śmietnika.

11.Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Śmietnika.

12.Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.

13.Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

14.Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.

15.Avatar powinien ważyć najwyżej 25 kB. Cięższe avatary będą usuwane.

16.Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości). Obrazki w sygnaturze powinny ważyć łącznie nie więcej niż 50 kB. Dłuższe i cięższe sygnatury będą usuwane.

17.Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.

18.Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.

19.Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator" ).

20.Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.

21.W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum (przycisk Raportuj).

22.Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 10% ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 100%, jego konto będzie blokowane bezterminowo.

23.Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.

24.Przewidzieliśmy możliwość resocjalizacji dla forumowiczów łamiących regulamin. Ostrzeżenia będą wygasać - poziom ostrzeżeń będzie spadał o 10% co dwa miesiące.

25.O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.

Ten regulamin obowiazuje od 27 stycznia 2006r.


Życzymy miłego korzystania z forum multiplayers.fora.pl


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum .::MULTIPLAYERS::.. Strona Główna » Regulamin » !!!!!!!!!!!!!!Regulamin!!!!!!!!!!!!
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group